God natt skåneland

Nu har jag krypit ner i sängen, för första gången sover jag i min gamla säng i det riktiga gästrummet på nedervåningen utan dörr!! Annars har alltid mami & papi haft detta rum så jag har sovit i datarummet, haha. Men det känns gött att ligga här faktiskt, även om jag hör allt som sägs.. Jag är ju sällskapssjuk så;)

Innan Pierre, Leona och vovvarna kom hann jag sova i 30 minuter med min älskade systerson på bröstet:) Det var typ det mysigaste jag varit med om. Han är så go den lilla. När jag vaknade (för att Jakob & syster filmade och fotade oss) så sov Milton fortfarande lika gott så han fick sova vidare i vagnen.

Vi åt en jättegod middag och efter den bänka vi oss i soffan framför årets första Melodifestival. Jag hejjade på Amy of course och ja hon gick ju vidare, good. Men bara för att så hoppas jag att Christer tar hem hela skiten :D Hela schlagerskiten är ju verkligen katastrof numera, länder röstar ju bara för att hjälpa varann eller sig själva.

Imorgon väntas ännu mera gos med Mille <3 jag får fortfarande tårar i ögonen när jag ligger o tittar på honom. Antar att det går över och att jag är överkänslig men det är jag när det gäller allt. Och han är så jävla fin. Blir nog en promenad och sen ska vi äta middag hos Vera (Miltons farmor:D). Det blir mys. På måndag ska vi in till stan och framkalla bilder, om de har något sånt ställe;) Sen måste jag handla något att ha på tåget också..

Jaja, en dag i taget.  J a g   n j u t e r .  God natt skåneland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback