Hela helgen

Hela helgen har jag och Andreas spenderat med Camilla, Micke & Tilda:) Det började med att C hämtade mig från jobbet i fredags då jag skulle göra en påfyllning av mina naglar. Mina riktiga hade vuxit en bra bit och jag ville ha kortare naglar än vad mina tippar var så Daniella (nageltjejen) tog bort tipparna och gjorde på mina egna naglar istället:) Så nu är dem korta, men såååååå snygga, och bäst av allt det är mina egna naglar =D

När vi åkte därifrån stannade vi o köpte lite godis och mjölk o bröd, när vi kom hem så kom Tilda springande till hallen o blev jätteglad när hon såg mig:) Sen lekte o gosade vi massor tills det var dags för let's dance, det kollade vi såklart på och som vanligt ska T dansa precis som dem gör i teven, haha.

Sen skulle hon sova och efter fem minuter kom C ut från Tildas rum och sa; har du lust eller, Elin? Hon ropar efter dig hela tiden och vill inte låta mig ligga där bredvid henne. Så jag kila in till sötkorven och efter en halvtimme kunde jag gå ut igen och hon sov sött:) Då var klockan rätt mkt o A kom nästan precis då..

Igår när vi vaknade ville vi hitta på något roligt. Efter att vi suttit o spånat på vad vi kunde göra kom vi fram till att vi skulle åka o bada, Tilda ringde Tindra o fråga om hon ville bada och C ringde M som jobbade o sa att vi skulle åka till Sydpoolen direkt när han sluta!

Så vid tre var vi inne på badet, med Lena, Jimme och Tindra också:) Det var typ askallt i vattnet men rooooligt som sjutton! Jag älskar verkligen vatten. Efter en timme typ åt vi lite och sen hoppa vi ner i rehab bassängen istället där det är 34 grader -superskönt! Det är det bästa med att åka med Tilda, då får man vara i varmt vatten;)

När vi badad i en timme till så rörde vi oss mot duscharna o det. Sen åkte vi hem till C&M o T för att lämna av alla badgrejer och C skulle ha sin salva. Och sen åkte vi direkt vidare hem till Lena & Jimmie o Tindra:) Dem bjöd på kött och potatisgrattäng med sallad och efter maten kollade vi på det sista av melodifestivalen. Supermys. Vi kom hem till C&M o T igen vid tolvtiden och då var alla jättesega så jag & A gick o la oss nästan direkt..

Imorse blev det bara att vakna upp och sen röra sig typ, A ville åka hem innan han skulle tillbaka dit o tvätta bilen så han körde hem mig också. Jag har bara städat sen jag kom hem för imorgon kommer mäklaren hit och kollar.. Nu ska jag snart stoppa något i magen o sen är det barngympadags!

har huvudvärk så ska vila lite också innan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback