I did it

Jaha, så var ännu en arbetsdag över och ännu en dag närmre helg.

Den här helgen blir inte vilken helg som helst!! Jag åker nämligen ner till syster, Jakob, Aicha och Milton på lördag morgon =D Bokade biljetterna på jobbet idag så nu är det helbestämt. Wiho! 6.38 går tåget från Södertälje Syd på lördag och 21.20 på måndag är jag tillbaka där:) Min syster vart superglad över att det blir av och det är jag med kan jag tala om, ska ju för första gången få se min systerson in real life <3

När jag slutade idag gick jag ner till willys för att handla middag. Ringde A på vägen och frågade vad han ville ha, så spagetti o köttfärssås blir det:) När jag handlat klart plocka papi upp mig. När jag kom innanför dörren tog jag tag i min feting diskhög som låg o luktade i diskhon plus lite till.. BLÄ. Jag måste bli bättre på att diska alltså. Aja nu är det gjort och det är återigen rent o fräscht i köket.

Ska snart börja med middagen men tänkte försöka att göra den så sent som nöjligt så jag kan äta tillsammans med A när han kommer, 20.00. Han jobbar över idag också. Sen när vi ätit snacka han om att han skulle fortsätta med golvläggningen där inne i huset och medans ska jag isf duscha o sånt tror jag.

Imorgon är det en 7-15.30 dag på jobbet för mig, skönt.

Idag är det semeldagen också, som alla säkert är medvetna om. Förra året hade vi förbeställt semlor ifrån Spaaks men i år har vi inte gjort det. Tänkte köpa när jag handlade middag men jag har redan ätit för många i år;) Vi fick idag på jobbet också och dom var svingoa!

trevlig fettisdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback