I'm in the garage

Yippiee! När min käre Andreas skulle åka så frågade han mig ännu en gång om jag skulle följa med, "neeej jag ska stanna hemma" svarar jag då, precis som de andra gångerna.. - Nej du ska följa med mig dit! Säger han då till mig och nu sitter jag här i garaget, wiho vilken lycka;) Tur att jag har skaffat mig ett mobilt bredband och att jag äger en laptop, min kväll är ändå lite räddad.. Haha.

Nej så synd är det inte om mig, vill min käre A ha stöd så är det klart jag ställer upp;) Och innan vi åkte så fick jag returnera paketet med hans skor för dem var något små, så nu får han vänta på ett par i en storlek större. Mina var dock perfekt och sååååå snygga!  Och sen fick jag hämta ut resterande paket, ett från h&m också!

Plus att jag känner på mig att om klockan inte är för mycket stannar vi till o köper något gott med oss hem när baslådan är installerad i Andreas bil, den är btw skit snygg! Hööhö.

Jaja, nu ska jag låta Tindra & Tilda kolla på något underhållande så dem är lugna för en kort stund iaf, haha.

Hejsveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback