Imorgon people

Ja imorgon är jag i skåne hos min Systerson den här tiden:) Jag längtar grymt.

image278

Här är älskade Milton ♥ Han är två dagar gammal på bilden.
Jag är så lycklig att du är du, jag ska vara världens bästa moster!

Just nu halvligger jag i min soffa. Har packat ner nästan allt nu, ska snart duscha så jag kan lägga i det sista sen, hur nu det ska gå i? Väskan är verkligen proppfull, knappt så att den gick igen. Men det blir bättre på vägen hem för då har jag inte alla kläder till Milton med;) Och jag lär inte shoppa något heller.

När jag kom hem från jobbet idag höll Andreas på med middagen. Det vart supergott:) Efter maten la vi oss o vila en stund framför teven och sen ville han fixa det sista med golvet i stora sovrummet där inne, så nu har han bara lilla sovrummet kvar sen är det bara målning av trappan kvar (men det är mamis jobb) innan försäljning! Medans han gjorde det satt jag och titta på lite och sen vila jag lite till.

När han var klar åkte jag med papi ner till willys och A åkte till träningen. Jag köpte lite kakor och annat gott tills imorgon och så pantade papi mina flarror också. Skönt att bli av med dem. Så nu är jag här framför datorn, skulle kollat Lets dance men har glömt bort det helt, haha.

Men ska väl hoppa in i duschen nu då så jag bara kan vara mysig när A kommer igen. Det lär ju inte bli så sent för min del, men papi sa att vi inte behöver åka förrän tio i sex så jag kan sova till kvart över fem;) wie.


everything happens for a reason I know.. but tell me what's the reason for that?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback