Löning todaaay!

Och nu har jag betalat mina räkningar så jag har koll på hur mycket jag har att leva på och så.. Jag fick inte så mycket jag hoppats på men glömde att jag varit sjuk en dag i januari så det var ju rätt lön iaf! Och den mer än duger för mig, hihi.

Efter jobbet gick jag ner till willys, köpte gurka o tomater och en cola sen mötte jag A på kolgrillen där vi inhandlade kvällens middag:) Jag var dock inte så hungrig så han fick äta upp halva min låda också matvraket. Och nyss kom en annan mäklare ut hit och kollade in placet. Undrar vad han värderar det till?

Andreas ska åka iväg till Jimmies garage snart och då skulle jag igentligen åka hem till Lena på ljusparty men jag vet inte hur jag ska göra? Det tar alltid sån tid och jag har ingen lust att sitta o lyssna sådär länge.. Dock så behöver jag massa nya ljus för nu använder jag endast ikealjus! Jaja, det löser sig nog.

Jag skulle också vilja åka till kungens kurva som jag skrev igår men eftersom A ska bort på annat lär inte det bli av heller. Om jag frågar min papi om det isf? Men jag är ändå grymt sliten o trött efter den här dagens jobb så tror att jag avstår det ikväll o bara är hemma. Skulle kunna åka till skärholmen imorgon när jag slutat så kan Andreas möta mig där!?  Hmm det låter inte helt fel;)

Nej nu ska jag vara social innan han åker.. Ciaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback