Matlåda

Barngympan gick okej, eller nej den gick bra. Men något konstigt är det med mig o söndagar? Precis som förra söndagen bröt jag ihop en halvtimme innan gympan började.. Jag känner mig verkligen deppig på söndagar, även om saker o ting händer i veckorna är det på söndagar jag får ut känslorna?! Jag hatar söndagar.

När jag kom hem tog jag tag i min feting diskhög som jag alltid har typ. Sen sprang jag in till the big house för att hämta ett rent badlakan och då passa jag på att "låna" två tomater;) Så gjorde jag en fin sallad med dressing och när jag var klar med den värmde jag en matlåda, perfekt till mig när jag är ensam o lat! Jag hade fryst in två pizzabitar sen i torsdags när vi gjorde hemmagjord pizza så jag värmde ena, Smaskens! Med myyyyycket grönsaker till (blir) är allt så jävla gott. Jag är grönsakstokig!

Nu ska jag ta en lång dusch med hög musik på, det är verkligen skönt. Det känns som att mitt huvud väger 3 ggr så mycket som det ska? Jag är riktigt seg o trött nu så jag tror att jag bara kommer ligga här hemma hela kvällen och se ful ut:) Men piggnar jag till så kommer Andreas o hämtar mig efter sin träning så åker jag med hem till honom, det är ju som alltid Singing Bee ikväll och efter det ska/vill jag nog sova.

Imorgon efter jobbet ska jag möta Sandra i centrum o följa med henne hem till hennes lägenhet:) Hon har ändå bott där i typ två månader nu så jag är riktigt nyfiken! Vi ska planera, planera, planera o planera typ JA.. Det blir nog grymt vilket som.. Hur som helst..

Nej duschen nu, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback