Min kamera!

I torsdags (på alla hjärtans dag) fick jag ett sms av elgiganten att min kamera (som jag lämnat in fyra veckor tidigare på service) inte gick att reparera och att jag skulle ta med mig alla tillbehören och komma in o hämta ut en ny! Hur kan det ta fyra veckor att komma på det?! Iaf så åkte jag o Andreas dit direkt när vi ätit vår middag o hämtade ut en exakt likadan fast sprillans, ÄNTLIGEN har jag min kamera hemma igen.

Jag har saknat den så mycket att jag fotat allt och ingenting bara för att, haha. Så nu efter storstädningen passade jag på att fota mitt ställe (gillestuga låter så gammalt och fult, garage låter hemskt och lägenhet låter fel, så mitt ställe blir väl bäst då?) igen och även med köket den här gången:) So here it comes;

    

Även om jag längtar otroligt mycket efter min egna lägenhet så stortrivs jag här. Och att det nu börjar närma sig säljning skrämmer mig lite. Jag vill inte "ge" någon annan mitt ställe. Det är ju mitt som min pojkvän (i stort sett) byggt/fixat åt mig! Nej det kommer att bli jobbigt den dagen vi ska lämna det här.. men den dagen den sorgen.

Kommentarer
Postat av: Natali

fett fint ni har det där!
Jag och min snubbe ska på visning nästa vecka. weiii...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback