Mitt i RS

Ja jag sitter o kollar på Roomservice nu såklart:) Mitt i. Medans har jag kikat lite i bloggar och när jag sen kollade in min egna kom jag på att jag glömt nämna om söndagen, hööhö. Den blev faktiskt inte alls som jag skrivit innan.

Efter barngympan hämtade Andreas upp mig och när jag klivit ur bilen o kommit in satte jag mig i soffan o kolla på nån skitrolig film på 3an. Efter en halvitmme typ ringde han o fråga om jag hade ätit middag ännu, neej svarade jag då. Han frågade om jag ville komma o äta middag med han och M&H, varför inte? Så tio minuter senare var han här utanför och hämtade mig:)

På vägen till honom stannade vi på gulan för att hyra en film, Ett öga rött vart det. Den var gryyym:) Vi fick även med oss cheeseballs och läsk, yummie. Det blev supersmarrig kyckling med ris och sallad till middag som M lagat! Efter maten gick vi upp till A och satte igång filmen, när den var slut hade klockan hunnit bli tjugo i åtta så jag kila ner o bänka mig i soffan och sen kom även A strax efter.

När klockan var typ fem i kom Camilla:) Hon skulle hämta sin hemmanyckel som A lånat (för att tvätta sin bil vilket inte blev av) Micke o Tilda satt kvar i bilen men vi tyckte att dem kunde komma in o se på Singing Bee med oss så jag gick ut och hämtade dem, haha. Det blev en heelmysig söndagskväll alltså:) Jag som hade räknat med en ensamkväll hemma fick raka motsattsen. Tack hjärtat<3

Och som vanligt när jag ska berätta något blir det huuuuuuuuur långt som helst och detaljrikt, but that's me;) Och nu har jag missat mycket mer än jag räknat med av RS! När jag ändå håller på kan jag tala om att jag fortfarande har feber:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback