Mysfredag

Jag är alltid död på fredagar när jag går ifrån jobbet. Idag gick jag precis som igår direkt ner till centrum, eller idag till willys. Där började jag handla det som skulle behövas till kvällens middag; hemmagjord pizza! När jag var nästan helt klar kom Andreas dit så han hjälpte till med det sista.

Vi åkte sen raka vägen hem till C&M och T:) Vi hann inte ens komma upp för trappan innan Tilda hade öppnat dörren, haha. Hon var helt hypad över att vi kom och det första hon sa när vi kom innanför dörren var ällkar ejj. VEM SMÄLTER INTE DÅ?! Sen lekte vi tills det var dags att laga middagen, då hjälpte hon till såklart.

Efter maten åkte vi och köpte godis. Hon fick plocka sin egna påse med sin morbror;) Haha. Sen när vi kom hem igen hann vi inte vara så länge innan Andreas skulle åka vidare på sin träning. Jag stannade kvar sålänge och vi hann mysa massor:) Sötkorven har ju vattkoppor så hon är alldeles prickig, hihi.

Vi läste bok, åt godis, drack cola och mööös:) Sen fick hon för sig att vi skulle dansa så hon satte på en skiva och röjde med mig. Mitt i vår fina dans kom hennes älskade mobboo igen så då ville hon läääka med honom:D Jag o Camilla var med också på ett litet hörn, men Tilda o Andreas skulle spela "hockey" så vi fick vara publik då. Haha.

Nu sitter jag på min soffa. Har plockat undan allt det värsta från golvet så jag bara kan dra av med dammsugarn imorgon! Ska ställa klockan också eftersom en dag på stan väntar med Melissa:) och Miranda(?). Sen ska vi göra nån smarrig middag tillsammans och sen blir det mot all förmodan utgång:D In the big city. Under dagsturen ska jag shoppa lite för mina presentkort tänkte jag. Men innan jag åker till stan måste jag dammsuga, diska och duscha så det kommer ta ett tag för mig att bli klar;)

Nej nu ska jag vara social med godismonstret som ligger i min säng, hihi. Han var stolt när vi åkte ifrån C&M och T för Tilda grät och var jättesur:) När jag ändå pratar om tårar; min syster mår perfekt nu och lilla Milton också, dock så vill han äta hela tiden och skriker så fort dem lägger ner honom. Men det blir nog bra;D

Nattinatti, och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback