No hit, big shit

Barngympan igår var inte direkt skoj, då menar jag en Elin som supit på lördagen och legat i sängen all day som sen ska springa runt runt på uppvärmingen med 9 glada och energiska barn på halsen. No big hit det lovar jag. Mitt huvud dunkade bara värre efter det.. Men gruppen är helt underbar:) Tror att den här terminen kommer bli kul!

Idag när jag kom till jobbet hade telefonen slutat fungera igen. Så vi fick vänta till halv tio innan vi kunde stryka barn från listan o veta hur många barn vi skulle få. Det blev 11 st. Superskönt. Jag skulle ta vilan själv med 7 barn, trodde aldrig det skulle funka men det gick lysande:) Det är nog som Somayeh säger; Mumins barn är härligast!

Hade ju som vanligt stängningen idag men sista barnen gick redan kvart över fem så jag kom hem halv sex redan:) Då kände jag hur det lukta mat så jag låste upp mamis o papis dörr och kollade läget, haha. Rätt hade jag för papi stog och gjorde middag och det räckte självklart åt mig också. Great.

Efter maten gick jag ut till mig och nu sitter jag här och latar. Ska förmodligen beställa tågbiljetter för jag ska hälsa på min söta systerson i helgen tänkte jag =D Men jag måste få semester på måndagen bara annars kan jag inte åka, så hoppas det går att ordna för jag vill träffa Milton nu. Fick precis höra honom hicka i telfonen, haha.

Nu har jag en underbar huvudvärk så ska stänga ner detta bloggeri nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback