Not better

Nu har typ hela dagen gått och jag ligger fortfarande i min sovtischa och hotpants, fast i soffan istället för sängen;) Jag har fortfarande samma feber och huvudvärk, illamåendet har dock försvunnit men öronvärken (som jag gått runt med i över en vecka nu..) har blivit värre! GAAHH. Jag vägrar doktorn, jag vill inte åka dit för att höra att det inte är något fel och att man ska hem o vila (eller jobba som vanligt). Nejtack.

Det blev tacos till lunch för min del, yumm. Köttfärsen och brödet som blev kvar från i lördags när jag o A ätit frös jag in direkt och idag kunde jag bara värma på det och skära lite grönsaker så hade jag tacos again;D perfekt. Sen har jag glott på Ellen (looooove her!) och nu är det Gilmore girls.

Jag ska försöka rycka upp mig för när papi kommer hem från jobbet och jag ätit middag ska han få köra ner mig till willys, jag måste handla hem lite tillbehör igen. Ska bl a köpa frukt så jag kan göra en smarrig fruktsallad ikväll:) 20.00 är det ju roomservice på tv också!


Avslutar med en bild från midsommar ..

image286
You and me together, trough the days and nights ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback