On work

Idag är jag tillbaka på jobbet som vanligt, men min huvudvärk och öronvärk har bara blivit värre:( Tur nog så har vi endast haft 7 barn och det på 3 personal fram till lunchen, hur skönt som helst. Vid lunch gick även ett barn och nu har jag, ensam, två barn. Halleluuuuujaah!

Direkt efter jobbet kommer Camilla o hämtar upp mig, vi ska svänga förbi donken och sen åka raka vägen till hallunda där jag ska fixa mina naglar igen:) Efter den blir det raka vägen hem till C&M och T, jag följer med C hem och stannar över natten (förmodligen). Antar att vi stannar o köper lite fredagsgodis och läsk först, hihi.

Senare kommer även Andreas dit och sover, han har sen match, annars hämtar han bara upp mig så åker vi hem till honom o sover istället. Men jag har på känn att vi kommer att spendera natten hos C&M och T, eftersom Tilda tjatar om att träffa oss hela tiden;)

Imorgon vet jag inte vad som sker, ingen hockey för A iaf så hoppas att vi hittar på något roligt med Tilda o co eller själva:) Sen kanske jag ska ha hand om Max en stund imorgon eller söndag också, får se hur jag gör med det..

Nej nu ska jag sätta mig ner vid barnen o måla lite, trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback