(Onsdag)

När jag kom hem i måndags kväll var jag helt slut. Resan gick ändå bättre än på ditvägen, fast jag klarade inte av att använda datorn :/ Hann koppla upp mig på mitt bredband sen när jag ändrade status på msn så höll jag på att gå under av illamående så jag stängde av allt och försökte sova.. Kul!!

När Andreas hämtat upp mig och vi kommit hem till mig så låg vi bara o mös i soffan tills det var dags att sova<3

Igår var det jobb och sen möte som gällde, jag var helt slut på mötet och orkade verkligen inte lyssna! Sen kom papi o hämta mig o mamsen så åkte vi till maxi för att jag skulle kunna storhandla, men smart som jag är så hade jag glömt listan hemma så jag fick bara med mig hälften av allt jag tänkt. Haha. Men det blidde en del iaf.

Nu ska jag iaf åka och handla resten av allt jag tänkt från början, sen ska jag försöka komma ihåg när jag handlade och hur mkt så jag kan räkna ut ungefär hur mkt jag kommer att göra av med varje månad på mat :p

Men Andreas är på väg nu så jag ska göra mig i ordning, hörs imorgon!

(Publiserades aldrig igår men det sparades i ukast..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback