Pain pain pain

Gårkvällen blev helmysig tycker jag! Sen gick alla halv ett typ så det blev inte alls så sent;) Men under kvällen blev det en hel del singstar, prat, skratt och även lite dans. Precis som vanligt alltså! Sen finns det ju alltid grejer man stör sig på och tycker är mindre roliga.. Tomi & Tilda gick sist och Tomi var en del av kvällens roliga, tack haha;D

När jag plockat undan det värsta så tog jag en pirog o Andreas låg typ o sov medans han åt panpizza:S Haha. Han fick i sig en hel del med andra ord.. När han ätit upp sa jag till honom att flytta över till sängen då gör han det direkt och säger sen medans han halvsover; varför skulle jag lägga mig i sängen Elin? HAHA. Fullis.

Sen somna han typ direkt därefter och jag med. Jag vaknade av att han gick upp idag och jag har inte mått illa alls, hur bra som helst! När han åkte för att träna städa jag ordning allt, dammsög, diska och skura:) Så nu är det lika fint som innan alla kom igår;D Och det luktar fräscht igen.

Jag har ju min barngympa kl tre som vanligt idag. Andreas ska hämta mig o köra hem mig efter snäll som han är. Jag ska passa på att köpa lite godis till kvällen också som jag ska ha till Singing Bee:)

Nej nu ska jag vila lite innan det är dags att röra sig till kassmyraskolan. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback