Slappis

Nu sitter jag i min vanliga ordning på soffan. Det blev en sväng ner till centrum med mamsen, haha. Vi tog en fika med Britt på Spaaks. Jag tog en blandad semla, det är verkligen godare med blandad. Sen när vi suttit där en stund kila vi in på lindex för att kolla på mera kläder åt Milton. Mami ville handla. Så det blidde tre pyamaser, två i 62 och sen en i 56 även fast syster sa att det gick att skippa, hihi. Sen fick han ett par badshorts till babysimmet han ska börja på och så fick han två par strumpor. Sen köpte jag två bodysar och ett par byxor (i 56 istället). Ena bodysen är meningen att använda till brallorna, ska tvinga sis att sätta på honom det när jag är där för det är uuurgulligt:) 

Sen kila vi in på Din sko och där köpte (fick) jag ett par gympaskor som det var rea på, 100 kr. Haha. Jag hade aldrig köpt dem annars men för 100 kr så var det no big deal. Dem är snygga och coola men inte för mer än 100 kr;) Dem blir perfekta att använda nu när jag ska åka o handla mat, gå ut o gå och sådär, tills vårvädret kommer då kan jag ha dem på jobbet..

Sen jag kom hem har jag packat ner inför resan, redan. Tog den lite större än min fina eftersom jag måste ha två jackor och två par skor, plus kläder och plus Miltons alla kläder:) Den är proppfull redan nu, iofs äre bara hårgrejer och neccesär som ska i. Och mobil + kamera + ipodladdare. Tar nog Andreas kamera med, den är bättre än mamis o papis iaf. Måste ladda in nya låtar på ipoden imorgonkväll också!

Men nu kurrar min mage galet mkt så jag ska ta och värma lasagne, MUMS. Med lite gurka och körsbärstomater till, gottigtvärre. Ska passa på att se om isen har hunnit frysa där inne i frysen, annars måste jag höja så det blir kallare! Jag har ingen aning om den står på rätt inställning?

När jag ätit ska jag ta en dusch:) Jag har bestämt mig för att sova hemma i natt. Jag orkar inte börja packa ner sovgrejer och sånt nu. Vill ta det lugnt med dusch och sen slappa vid teven. Jag är ju en slappis. Nej men vi ses ändå imorgon <3 

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback