Sova sova sova

Jag somnar nu..

Imorse var det sjukt segt att komma upp. Jag ville verkligen inte gå upp! Ändå hade Andreas klockor ringt ett antal ggr innan och han till och med åkt härifrån, men nej jag ställde bara om o om klockan.. Kom iaf i tid även om jag stressade lite med allt hemma. Jobbet gick bra, vår vikarie kom idag också och vi fick bara 11 barn så det var cool-lugnt. Jag hade fyra plus Emir i lekhallen hela förmiddagen så det var perfekt.

Har vart på väg o somna hela tiden sen efter lunch, så trött är jag. När jag gick från jobbet var jag också fruktansvärt trött så jag ska nog försöka sova en timme nu;P Får inte bli för länge bara eftersom jag ska upp 5.30 imorgon, jag öppnar ju! Det betyder att jag måste somna i tid ikväll också.

Medans Andreas la golvet igår så duschade jag o sånt, sen när han kom ut igen hade Gynning börjat så han halvkolla lite på det med mig och efter det bädda vi ner oss i sängen. Det är skönt att vi oftast är lika trötta;)

Men nu ska jag låta mig somna, om det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback