Tiden går fort

Snart är det ett år sen vi tog studenten och började jobba. Jag kan inte riktigt förstå det ännu att jag verkligen arbetar? Det känns ändå som att jag ska tillbaka till skolan "snart".. Jag hade en otrolig tur som fick mitt jobb och är verkligen lyckligt lottad, ha månadslön och är icke utbildad. Men sista juni går mitt kontrakt ut och just nu vill jag inte förlänga/få förlängt, av olika anledningar. Men hellre ett jobb en utan såklart. Och glad är jag självklart över att få arbeta, tjäna pengar och snart (förhoppningsvis) flytta till en helt egen lägenhet:)

Jaja, tiden går fort och man börjar bli gammal;D haha.

Jag är hemma idag också, men feberfri nu så att imorgon är jag nog tillbaka på jobbet igen. Har hittills inte gjort mkt mer än duschat, pratat med Camilla, pratat med mamma, pratat med A.. Haha. Sen har jag lyckats fixa tillbaka ljudet på min dator. Äntligen!! Men jag är säker på att det är Andreas som gjort så det försvann för där det var felinställt har jag då aldrig varit o pillat :p Blame it on him! höhö.

Han kommer hit efter jobbet så jag ska nog börja förbereda maten lite innan, det ska bli hemmagjord pizza idag:) Fast det är mysigare att göra det tillsammans så kanske bara gör salladen och förbereder degen.. Vi får se.

nu ska jag kika lite tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback