TVÅ ÅR <3

18 februari 2006 ♥  - 18 februari 2008 ♥

Förra året skrev jag en lååång text om allt vi varit med om under vårat första år tillsammans, men jag orkar inte göra det en lika lång idag, hehe. Jag är iaf otroligt glad över att det fortfarande är vi två. Det här året har haft lite mer upp och ner gångar än det första men ändå är det vi två idag! Det gör mig verkligen lycklig. Du stöttar mig jämt och ställer alltid upp på mig. Du lyssnar alltid när jag behöver prata och du torkar alltid mina tårar och säger det där uppmuntrande.

Jag kan inte ens beskriva min tacksamhet för allt du gjort för mig under våra två år. Det är alldeles för mycket. Visst finns det stunder då vi inte mår så bra, då vi bråkar och då vi är oense men oavsett hur mycket oense vi är eller hur mycket vi än bråkar så hamnar vi alltid på samma ställe igen; hos varandra. Jag vet att du altid älskar mig, även om jag inte vill tro det ibland, och du vet att jag alltid älskar dig. Ditt hjärta är av guld det finns det inga tvivel om.

Tack för två underbara år älskling ♥ Trots att de sista månaderna har varit jobbigare än de andra så står vi här idag tillsammans och det är jag otroligt glad över!! Det bästa under andra året måste nog varit våra bilfärder, hihi. Sen du tog körkortet har vi hunnit med så himla mycket kul med bilen. Men det största momentet måste ändå varit att jag blivit moster, på riktigt, och du blivit "morbror" åt Milton:) Så nu är vi båda riktiga och fejkisar, haha.

Jag älskar dig mer än ord kan beskriva Andreas ♥
det du gjort och det du gör för mig kommer jag vara evigt tacksam för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback