Underbara Milton

Idag har min underbara systerson hunnit bli 3 veckor gammal:) Tiden går verkligen fort. Han väger nu 4495 och är 55 cm lång (vägde 3390 och var 53 cm lång när han föddes). Stora killen!

På lördag kommer mami hem igen så då får jag lite nya bilder på honom:) Och då ska vi även framkalla massor, dem ska ramas in o sättas upp på väggen of course, men jag ska inte bara ha Milton för Tilda pryder väggen så fint så hon ska minsann också få vara kvar:)

Har inte lagt in några bilder från mitt besök ännu eftersom jag hört att så många blir av med sina bilder på barn och ser dem i andra bloggar o på andra hemsidor (FY FAN) men nu har iaf Tess varit snäll o vattenstämplat två åt mig:) Ska köpa photoshop så fort lönen kommer så då kommer det massor av bilder..


image287

image288

Han är helt underbar. Jag är verkligen stolt. Henning Albin Milton ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

FY FAN vad söt :D gooosig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback