Vädersvängningar

Idag är det riktigt bajsväder. Snacka om att vädret har stora svängningar! Ena dagen värsta vårvädret och andra dagen spöregn. Not ok. Vi hann iaf vara i parken under förmiddagen och precis när vi kom in på dagisgården så började regnet komma, bra tajming huhh!

Jag skippade att gå ner till centrum pga vädret så nu sitter jag i min soffa istället och ska väl snart göra någon middag, som? Jag har inte fått någon avi heller så jag vet inte om jag kan hämta paketet idag?! Jag beställde det i nån expressblabla så det kom på två dagar men en avi borde man ju ändå få? Hmm..

Andreas kommer hit efter sin träning men då ska han jobba inne i huset så jag får nog sätta mig där inne o göra honom sällskap.. Men 21.00 är det Gynning så då får han vara klar för kvällen eller så får han klara sig själv! höhö. Ska även försöka lägga fram ett förslag om att vi ska åka till Kungens Kurva imorgon när han slutat;) Jag får ju lön den 27e så imorgon is the big day för mig! Skulle vilja köpa photoshop då och sen kika lite på annat..

Jag har typ aldrig varit så sugen på egen lägenhet som jag är nu!! Det är nog för att jag var hos Sandra igår, jag satt typ o bara drömde om hur jag skulle inreda om det var min lägenhet och hur jag skulle inreda den lägenheten jag vill ska bli min! Jag måste dock inse att det inte går så enkelt som jag vill.. Blä!

Nu måste jag nog komma på någon middag så heeej!

Kommentarer
Postat av: Tess

hehe aa det är synd, du får byta dagis ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback