Vill inte vill inte vill inte

Nu är det bara typ sex timmar, lite mer, tills vi ska åka in till stan för att jag ska med tåget mot stockholm:( Jag vill inte. Jag tror att jag ska börja tänka om lite nu när jag kommer hem igen.. Dem här tre dagarna är och har varit helt underbara, jag har alltid stortrivts här hos syster men nu är det ju extra extra eftersom att Milton finns. Jag älskar Skåne.

Nåja, idag blir det hemfärd och det finns inte mkt att göra åt det. Tyvärr. Imorgon ska jag vara tillbaka på jobbet igen precis som vanligt. Jag vill inte. Pratade med mami idag och tydligen så var minst en borta från varje avdelning på min sida, Veronica vabbade idag!? Vill inte ens tänka på hur kaos det är, kul att komma dit imorgon..

Som vanligt när jag planerar något så blir det ju inte så. Men det här är helt otroligt, jag har varje gång jag varit här sagt att jag vill bubbla men sen när jag väl ska det så blir det aldrig av?!! Igår var jag alldeles för trött när vi kom hem från Vera så jag kollade bara på Singing Bee sen la jag mig i sängen o somna..

Imorse när jag vakna orkade jag inte ta mig tid så jag ställde mig i duschen istället. Efter det så fick jag ta älskade Milton som vaknat och gå ner med honom, vi mös en stund sen skulle syster åka o köpa frallor så jag fick byta blöja och bara beskåda honom helt själv i huset:) Mys. Sen kom Jakob efter en stund och sen kom även sis tillbaka.

Vi åt en supersmarrig frukost och nu sitter vi på soffan, Milton sover i sin mammas knä:) Så söööööt. Det blir inget stan idag utan vi tänkte bara mysa hemma istället. Blir nog en liten prommis nu under dagen och sen åker nog jag o Jakob vid femtiden :(

När jag kommer till södertälje syd 21.20 så väntar Andreas där. Han är sjuk stackarn så han får inte spela sin match men då kunde han hämta mig istället sa han:) Då blir det hem och kolla bilder o sen bara mysa och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback