31 januari 13.46

Nu är jag äntligen moster =D Lilla Milton kom till världen idag 13.46! Tydligen så hade förlossnigen varit mindre rolig så min syster har inte alls mått bra och inte orkat göra något alls.. Men för en timme sen ringde hon och berätta om allt för mami och då hade hon ammat och han låg o prata där hos henne:)
Det här är så overkligt.

Och jag är sååå glad att allt gick så bra som det ändå gick och att jag äntligen är moster =D Förmodligen blir det en tripp ner till familjen snart, nästa helg närmre bestämt. Vi får se hur det blir med den saken..

Han hade Jakobs ögon och näsa om jag minns rätt och så var han ljushårig? Haha. Han är säkerligen fin.

Jag har precis kommit hem nu. Jag kom ifrån jobbet vid två och då gick jag direkt till centrum, medans jag väntade på Melissa och Miranda köpte jag en ny mascara och överlack till naglarna. När dem kom gick vi direkt till ica för att handla. När vi var klara mötte vi upp Mia som vi sen åkte bilen med hem till henne. Dem lämnade av mig o Miranda så åkte dem till dagis för att hämta Clara, Max och Moa (Mias barn/Mirandas kusiner). Sen kom Melissa hem igen med allihop eftersom Mia skulle iväg så hon skulle vara barnvakt..

Medans Melissa gjorde middagen som blev Tacos lekte jag med alla barnen, haha. Det kändes som jag tog jobbet med mig hem om jag säger så;) Efter ett tag tröttnade jag rejält och satte mig i köket. Sen kom Alexandra precis när vi skulle börja äta så det vart stormiddag. Haha. Efter maten vart det full rulle igen men varken jag eller Melissa orkade mkt så Alexandra fick springa fram och tillbaka:)

När barnen gått o lagt sig satte jag och M oss framför datorn och A gick hem. Sen har vi spenderat typ all tid framför den med att kolla igenom massa bilder och sen har M fixat med sin facebook, haha. Efter att jag gosat alldeles för mycket med kattungen blev jag alldeles snuvig, nös och fick min kliprick.. Så jag gav upp och gick hem;)

Nu ska jag inte göra mycket mer den här kvällen. La precis fram kläder för jobbdagen imorgon, haha. Sen vet jag inte vad som ska hända och ske efter jobbet men något blir det alltid. Antar att jag o A kommer umgås med C&M och T om inte dem planerat något särskilt. Jaja, imorgon är imorgon.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback