Äntligen helg

Jag har verkligen längtat.. Nu sitter jag här hemma i min soffa och håller på att somna?! Det är inte okej. Hoppas att pappa kommer snart så han kan få vara snäll och köra mig för att handla mat, jag är sjukt sugen på hamburgertallrik från grillen (eller en pizzeria). 

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra ikväll.. Cämi hade inte sovit något inatt pga magsjuka (precis som jag trodde jag fick förra veckan) men nu mådde hon bra igen. Men ändå så ser det inte ut som att vi kommer att ses, tyvärr. Så jag har ingenting planerat än så länge. Men det kommer ju att lösa sig, jag blir glad för vad som än blir:) 

 Jag vet iaf att jag behöver städa och diska men det vill jag inte göra nu! Sen är det Lets dance på teven ikväll också så om det inte blir någon utekväll för min del har jag ju något kul att se.. Annars hyr jag nog en film också. Men ännu vet jag inte hur det blir så!

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback