ARN - tempelriddaren

Filmen var  g r y m !  Jag trodde faktiskt inte att jag skulle tycka speciellt bra om den för jag inte är så intresserad av "förr i tiden" och krig.. Men jag är sjukt nöjd att jag gick med:) Den borde alla se.

Nu ligger min älskling på golvet och tokar sig med massa stön, haha. Han gör armhävningar och sånt;) Snart ska väl han hoppa i säng och det ska jag med göra då. Fast jag är noll trött just nu. Vad händer med mig?! Jag brukar somna nio på kvällarna utan problem men nu helt plötsligt kan jag inte somna, alls..

Vi bjöd papi på middag också idag, jag gör alltid för mycket mat och det känns himla onödigt att slänga. OCh eftersom jag inte har en frys så kan man ju inte spara det heller, eller jo en dag men det är onödigt. Så fort jag flyttar hemifrån så ska jag börja med att frysa in middagarna om det blir över. Hur som helst så blev det kycklingfilé och ris till middag idag, smarr!

Neeej, nu vill han lägga sig i sängen så jag ska gå och ta bort sminket och borsta tänderna och sen göra honom sällskap! Nattinaaattiiiiiiii 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback