'Cause I don't care

Sådärdå..

Snart är det dags att kila in till the big house för att bli bjuden på en smarrig middag:) Det bjuds på fläskfilé, potatisgrattäng och sallad. YUM! Farfar och sysslingen David ska komma på besök så jag passar på att bjudas jag med, när det för en gångs skull går;) Haha.

Sen blir det nog bara tevemys precis som jag planerat, även om det lockar nååååågot att.. Miranda är redan helt slut men hon får hållas vaken tills efter middagen åtminstonde. Sen får jag hoppas för min egen skull att hon är vaken lite längre än dem andra gångerna hon varit här:) Eller?

Jag tog faktiskt tag i disken förut, duktig som jag är! Det var inte lite disk vill jag lova.. Det är så drygt att diska alltså, jag ska fanemej ha diskmaskin såfort jag flyttar hemifrån! That's it. Jag fick nå yrselskit medans jag höll på också. Jätteroligt..

Trevlig helg!

"ja det är ett av mina problem, men jag ska ta tag i det jag lovar" HAHA:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback