Det slog mig nu..

... Jag har inte shoppat ett enda plagg på mellandagsrean, ändå har jag knappt några pengar kvar!?!

Men dem har inte bara försvunnit spårlöst som jag alltid försöker intala mig själv och andra.. Redan innan jul handlade jag ju sista och dyraste julklappen, till älskling, och även en klänning till mig själv som inte var gratis. Höhö. Sen har jag köpt massa mat som (alltid) behövs och med det tillkommer även massa skitsaker så som läsk, godis och skräpmat då och då.

Dessutom har jag varit ute två gånger. Ena gången blev dyrare än den andra, haha. Men jag brukar inte göra av med speciellt mycket pengar på utgång så det får faktiskt vara okej nu tycker jag!

Sen hade jag en jävligt dyr mobilräkning den här månaden och sen är det ju hyran som vanligt och teven.. Och en del ikeabesök också! Så pengarna är som vanligt inte bara spårlöst försvunna! Tyvärr. Haha.

Okej det här inlägget blev mest för min egen skull och det behövde jag. Nu kan jag andas lättare..

Nu väntar jag bara på att Andreas träning ska sluta så han ringer, då måste han veta om han ska jobba eller inte. Så att jag kan bestämma om han ska hämta mig eller inte.

We'll be intouch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback