En gammal bild

Hej igen! Nu är andra tvätten igång, woho. Det är alltså min tvätt som är igång nu äntligen, sen la jag i mamis i torktumlarn innan jag gick ut till mig igen. Jag känner mig så duktig så. Jag har till och med skurat min toalett, myspys. Och samtidigt som jag har ådstakommit allt under dagen har jag haft mina kära kompisar halstabletterna med mig. Dem är verkligen en räddare i nöden nu! Synd bara att det endast varara för nån sekund, sen är det samma smärta igen..

Satt och kollade igenom mitt bildarkiv här på bloggen och hittade en del roliga bilder:) Var bara tvungen att lägga upp denna som är från valborg, alltså för typ åtta månader sen..

?lskar oss
Vi kan verkligen vara charmiga, haha, eller hur älskling? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback