En grym start

Det här året börjar verkligen bra måste jag säga.

Om 17 dagar firar vi min bror som då är Civilekonom!
Om 23 dagar fyller jag 20 år, det är stort ;)
Om 27 dagar är det beräknat att jag ska bli  m o s t e r !  

Och: jag har fått löneförhöjning, vi väntar på ett svar som kan förändra, eller iaf bidra till att förändra, mitt liv (gud så dramatiskt det lät). I juni blir jag utan jobb, eller så får jag förlängt igen, eller så kanske jag har hittat ett helt nytt jobb. (Det var iofs kanske inte något bra?) I juli blir jag förmodligen hundägare:) Om jag inte ångrar mig..

Den 18 februari har jag och Andreas varit tillsammans i två år ♥  Och om allt går som det ska blir jag "moster" för andra gången i augusti då Camillas & Mickes nr 2 är beräknad:)

Det ser alltså mycket bra ut, detta år.
Jag hoppas bara att vi slipper dödsfall, men det gör man väl dessvärre aldrig:(


Nej nu ska jag ta på mig ytterkläderna och promenera till centrum för fikan, ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback