En helmysig dag

Den här dagen har verkligen varit perfekt. Thank god!

När vi kom fram till skärholmen sov Miranda fortfarande i vagnen, vi gick direkt till bankomaten för att ta ut pengar. Det första jag köpte var en klänning till imorgon:) En silver/grå siden tubtoppsklänning. Sen efter lite lunch som för min del blev nachos köpte vi lite godis till M så hon höll sig sysselsatt en stund medans vi skulle pröva jeans, haha. Och jag köpte två par jeans! Men det vart samma pris, eller nej till och med billigare, än dem jag tänkt köpa på Denim for girls igentligen så det var helt okej;) Dem var riktigt fina och satt prima. Underbart.

Melissa köpte en jättesöt topp och jeans:) Sen sprang vi in på h&m typ det sista vi gjorde där köpte jag små klämmor som jag tänkt ha i håret imorgon och sen hårnålar. Jag köper hårnålar jätteofta känns det som men jag slarvar ju bort dem as snabbt. Tur att dem är billiga;)

Sen var klockan tio i ett och jag var tvungen att röra mig mot hallunda. Tog tunnelbanan och sen promenerade jag hela vägen till Daniellas place. Hon är verkligen helt underbar:) Jag har inte varit där sen studenten men hon vet exakt vem jag är och allt om mig fortfarande, haha hon sa att det är så lätt att komma ihåg för jag är så social. Jo det brukar jag få höra av folk. Vi babblade som vanligt på om allt och jag bokade även in en tid för påfyllning i februari, hoppas bara jag kan den dagen!! Måste kolla det på måndag.

Naglarna blev gryyyyyyyyyymt snygga! Jag valde en silverlinje precis under det vita bara för att vara extra snygg tills imorgon;D Riktigt jävla fräscht är det. Jag vill verkligen sköta dem nu och försöka ha jämt, eller aa det blir ju bara tippar en gång till kanske för sen har förhoppningsvis mina egna naglar vuxit ut så hon kan lägga på dem:)

Andreas kom och hämtade mig där när jag var klar så åkte vi direkt till kungens kurva. Mami hade redan proppat vagnen full av grejer så vi var inte till så mycket hjälp. När vi kommit ut med allt till papis bil (han kom också) så gick vi in och åt på donken. Moaha. Sen kilade dem tre in på bolaget men jag sprang över till skopunkten istället. Där köpte jag ett par pumps till imorgon (och sen såklart), ett par tofflor och ett par skor till A. Haha. Så snäll är jag;)

Nu duschar han och jag sitter här. Vi har varit i folkets och förberett så gått det gick, alla bord är dukade och tallrikar, bestick och muggar är framställda:) Imorgon kommer jag inte dit förrän halv två kanske. Ska ju vara i skärholmen kl 12 och bli sminkad! Det ser jag så mycket fram emot. Som tur är kör Andreas mig dit och väntar medans <3 Sen blir det hem i raketfart och byta om o fixa håret. Sen får papi komma o plocka mig här hemma och köra upp mig. Så börjar den långa kvällen;)

BYE BYE, imorgon är jag 20 år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback