En saknad av dig

När jag rensade min låda inne inför renoveringen hittade jag en cdskiva som det inte stog något på, jag kände en konstig känsla direkt men kunde inte slänga den. Där i lådan låg även några bilder och kollage på mig och dig. Jag log åt det men det kändes även som att tårarna var nära.

Nu när jag satte på skivan så är det första som jag kommer att tänka på dig. Det finns flera låtar (på flera skivor) som kopplar mig till dig och  o s s . På lördag fyller jag 20 år, för två år sen såg allt annorlunda ut. Jag har inte tänkt så mycket på det och mest sett fram emot min dag. Men nu är det bara två dagar kvar och när skivan spelas i bakgrunden här hos mig så går det inte längre..

Jag vet att det är mitt fel att det är som det är idag. Till största möjliga del är det mitt fel. Och det som gör så jävla ont är att det aldrig kommer bli som förut. Jag kan inte hålla tillbaka tårarna när jag tänker på det. Allt det vi gjort tillsammans, alla kort och alla låtar.. Jag saknar  o s s  :(

Jag vet iaf att det aldrig kommer att finnas någon som tar en sån plats som dig. Jag kommer alltid att tänka tillbaka och le åt alla minnen. Jag kommer alltid komma ihåg hur lika vi var jämt. Jag kommer alltid att komma ihåg hur du alltid fanns där för mig och hur du alltid stöttade mig.

Jag kommer aldrig att förlåta mig själv för att det blev såhär.


"Men jag lovar dig här stannar jag kvar"

"Alla dagar det var jag o du, alla nätterna så tomma nu"


Jag älskar dig för evigt. (om du vet vem du är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback