Ett jättefint paket

Så var det en helt ny vecka igen. Men den här veckan är jag inte ledig något så.. När klockan ringde imorse var jag helt död, jag ville så gärna bara vara sjuk och ringa jobbet men icke. Jag snoozade och när jag till slut var tvungen att gå upp hade jag en aningens bråttom eftersom jag skulle hinna med att duscha.. Höhö.

Men jag hann och väl på jobbet har vi endast 8 barn. Jag kunde ha kommit senare ju! På min rast kila jag som vanligt in till mami och där låg ett jättefint paket och väntade på mig :D Britt, Conny, Kristoffer och Elinor kom aldrig på festen pga en sak som hände under fredagen men jag fick ändå ett paket. Hihi. Det var fyra stycken dricksglas från Boda Nova:) Skit fina! och gissa vad? Dem hade lila blommor. Haha, allt jag fått i present går i lila eller rosa:)

Jag kom ifrån jobbet halv sex. Eller då gick de sista barnen förutom Miranda. Så jag klädde på henne och Christopher hade kommit för att få en t3a utskriven så han gjorde oss sällskap ner till centrum:) Där gick han till sitt tåg och jag gick o mötte upp Melissa. guuuud vilken soppa alltså, men jag är ju inte inblandad igentligen. Jag lämnade Miranda till henne men vi gjorde sällskap in på ica sen kila dem hem och jag till bussen.

Gjorde ordning en supersmarrig kycklingsallad åt mig själv som jag käka upp fort som bara den. Mums. Sen ringde jag upp Johanni eftersom jag lovat henne det. Jag kan väl säga som så att det enda bra i det här är väl att jag har fått prata med henne två ggr under en dag:) Vilket jag inte gjort på hur länge som helst..

Nu ska jag snart ta bort sminket och hoppa ner i sängen, jag är sjukt trött. Imorgon ska vi gå till skolan och hälsa på Djungeln (vår 5års grupp) som flyttat dit precis. Jag och Veronica med dem stora barnen, hihi. Det suger dock att jag jobbar 9-17 imorgon :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback