Fettomat hela dan

Direkt när jag vaknade imorse ville jag ha donken. Det är alltid det jag är sugen på när jag vaknar och är sjukt bakis. Eller pizza kan det också vara iofs. Men mest donken (konstigt huh). Men problemet var bara att jag mådde äckligt illa och inte kunde röra mig, jag orkade inte ens lyfta på huvudet.

Sen när Andreas vaknat till liv så var han precis som vanligt, det gör saken bara ännu värre eftersom det blir lättare att vara bakis med någon. Haha. När klockan var ett var båda två skit hungriga men jag mådde fortfarande bajsilla och hade fortfarande ett dånande huvud, jag painade på mig kläder och gick sakta sakta ut till bilen.

Så åkte vi till barngympan och satte upp en lapp att det var inställd, jag klarade inte att röra mig ju. Sen köpte vi mat från donken. Precis som jag trott fick jag bara i mig hälften men jag mådde ändå bättre då:) Så när vi var klara kila vi in till huset och A börja lägga golvet i hallen däruppe medans jag gick igenom allt jag fått igår. Hihi.

Halv fem åkte han hem och jag la mig på soffan. Sen när magen börja kurra igen blev det en bilfärd med papsen för att handla pizza, haha. Men sen när jag skulle äta så klara jag bara två bitar sen tog det stopp. Min mage är inte i sitt bästa skick idag om man säger så.. Jag måste verkligen börja tänka på hur mycket jag dricker :P

Nu sitter jag i min soffa igen.. Jag orkar inte göra ett skit. Måste igentligen duscha men jag orkar inte ens det. Och om 50 minuter börjar Singing Bee så då går jag inte ifrån teven;) Jag tror duschningen får bli imorgonbitti istället, det suger.

Nej jag måste rycka upp mig nu. Trevlig bakissöndag på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback