Grekiska Kolgrillsbaren

Idag hade vi nio barn på jobbet, riktigt nice. Så jag o Veronica tog 6 st och gick ner till skolan för att hälsa på Djungeln! Dem hade fått det jättefint och mysigt där, jag vill ju nästan börja jobba hos dem nu istället;) När vi väl skulle gå tillbaka hade vi dragit över på tidsplaneringen, haha. Vi kom tillbaka till dagis 11.20 och vi brukar äta 11 :p Men det gjorde ingenting.

Jag behövde heller inte jobba till 17 eftersom det var så få barn. Skönt. Ringde Andreas som redan var hos mig o höll på med listerna inne i huset o sa att jag fick gå så han åkte och hämta upp mig så åkte vi ner till willys och handla lite, sen gick vi in på Grekiska Kolgrillsbaren och beställde mat:) Souvlaki, kycklingfilé tog båda två.

Nu ligger jag i sängen och är proppmätt. Maten var grymt god! Snart ska vi kila in till huset för han ska pilla lite med golvet och då ska jag hämta ut min tvätt och fixa med den tänkte jag.

Jag är heeelt slut.. Och roligt att jag öppnar både imorgon och på torsdag, wiho. Men det ska nog gå bra.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback