Hemska sjudom

Jag läste nyss tidigmamma.blogg.se 's blogg. Fy fan vad hemskt:( Jag kom såklart och tänka på min Farmor, tårarna började rinna direkt.. Saknaden gör verkligen ont vissa dagar. Och nu när jag läste om Felicia som somnade in 20/12 hon blev bara fyra år, blev det för mycket. Världen är för orättvis. Fan för cancer. Fan!

Man inser kanske inte alltid hur bra man har det? Och hur mycket en person betyder för en, förrän det är försent. Jag måste bättra mig på att visa vad människor i min närhet betyder för mig nu. Man vet aldrig när det händer än själv. En närstående, igen.

Nu ska jag se slutet på Cityakuten och sen försöka sova. Jag är helt iskall, huäää, har varit det enda sen jag kom ut från duschen men jag fattar inte varför egentligen? Det är ju varmt här.

Min älskling är i almtuna och spelar match (eller har spelat) så min mobil kommer väl pipa om en halvtimme eller så:) Om jag sover så sover jag annars blir jag gladare. Hoppas på vinst såklart.

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback