Hope hope hope

Nu är jag hemkommen från centrum. Fikat var jättetrevligt. Vi babblade som bara den, precis som vanligt:) Sen hann vi även med att gå runt lite och kolla i affärerna. Jag fick faktiskt med mig ett par vinterskor hem! Det passade ju utmärkt med tanke på hur det ser ut utomhus nu;) Ett par svarta uggs från Din sko. Nicenice.

Jag går bara runt med hopp nu, men igentligen vet jag innerst inne att det inte kommer att bli svaret jag vill! Det vore för bra för att vara sant. Men jag vill vill vill vill. Frågan är hur länge jag kommer vilja?

Min pappa har slagit sig tror jag, han har satt upp eluttagen i hallen och lampknapparna nu, plus att han har satt i en lampa i fläkten:) Helt otroligt! Bara på två dagar har han lyckats göra allt detta. Haha. Thanx papi ♥

Andreas slutar om fem minuter så jag ska börja med maten då tänkte jag, så den förhoppningsvis står på bordet när han kommer innanför dörren. Hihi. Ibland är jag allt bra snäll:)

Halv sju ska vi vara vid bion för att köpa biljetterna, mys mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback