Humörsvängningar

Min morgon började bra. Sällskap upp på morgonen med älskling! Sen fick jag skjuss av svärfar till jobbet vilket var hur skönt som helst då jag kunde sova liiite extra och därmed känna mig lite piggare när jag skulle öppna;)

Sen gick det bara åt helt fel håll.. Jag pallade inte trycket längre till slut, jag bröt ihop. Japp jag är en fet mes. Men jag bröt ihop på toan så ingen såg mig iaf. Men jag är inte mer än människa så det var inte så konstigt.. Jag klarar inte att jobba för två personer längre nu that's it!

När jag äntligen fick sluta så tog jag en grymt skönt promenad ner till gymmet där jag skulle sola. Under promenaden hann jag prata av mig om allt som hände på jobbet med min älski och sen även prata ut med Emmi om allt som inte hade med jobbet o göra typ. Haha.

Att ligga i solariet var oootroligt skönt. Mycket skönare än vanligt! Jag har iaf kommit fram till att jag ska söka jobb nu, basta. Måste skriva ihop ett cv först.. När jag solat klart stog Jemfa i "kassan" så vi babblade på lite innan jag gick vidare mot bussen.

När det var dags för bussen att komma precis så svängde min käre pojkvän in och sa till mig o hoppa in i bilen, så jag gjorde självklart det. Sen vände han bilen och körde hem mig:) När jag sa tack så mycket sa han jaa jag tyckte lite synd om dig att du skulle behöva ta bussen. Söto<3

Nu ska jag strax äta middag sen blir det dammsugning och duschning. Skulle åkt ner till ishuset och kollat på Andreas match men jag orkar inte det, så jag ska slappa på soffan och lägga mig i tid istället. Dessutom kommer pappa hem med en tysk snart. Haha. Någon utbytesstudent, 25 år gammal.

Imrogon jobbar jag 8.30-16.30. Då ska jag kila ner till centrum och handla mat som jag ska göra i ordning åt mig och A. Ska nog börja fundera ut något redan nu så jag kan överraska;) Han kommer dock inte hem förrän 20.00 eftersom han jobbar över den här veckan också.

Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback