Ingen rubrik

Jag orkar inte, jag orkar inte andas för att det gör så jävla ont varje gång. Jag kan inte svälja:(

Har suttit och kollat på City Akuten till och från nu.. Så fort det slutar ska jag ta bort sminket och borsta tänderna, sen ska jag krypa ner i min nybäddade säng och njuta av all plats:D haha.

Andreas ringde förut, han ville veta hur det gått hos doktorn, jag sa redan från början att jag inte behövde åka dit för det ändå inte skulle visa någonting. Och jag hade rätt! Men men. Imorgon ses vi inte alls, han ska jobba över och sen tränar han. Jag ska på visningen och sen ska jag fortsätta min städning här hos mig! Men jag är ändå inte så glader nu med halsjäveln. Så han är nog bara glad över att slippa umgås med mig;)

Nej god natt, sov gott.


Maybe it's time now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback