Ingen vanlig dag..

Nej för idag är det Tess födelsedag, Hurra hurra hurra!! 20 år idag, gratulerar min vän:) Nu är det bara tre dagar kvar tills jag själv är där;) Moaha. Hoppas din dag har varit superbra och att allt är bra med dig & Lippa <3

Jag har varit igång sen jag steg upp imorse. Jobbet var lite kul idag faktiskt, äntligen. Förmiddagen syftar jag väl mest på då, haha. Då vi var ute på gården med dem andra barnen - alltid en lika stor hit!

När jag slutade promenerade jag ner till centrum där jag hämtade ut mitt paket från h&m, lite seg leverans måste jag säga. Det var iaf tre par shorts (vår&sommar) som jag beställde, likadana i olika färger. En svart bh, ett rött linne med mönster, jeanskjol, halsband o örhängen och sen fick man en grå tunika plus leggings när man beställde:) Superfint var allt. Nu vill jag ha vår.

När jag hämtat ut paketet kila jag in på ica där jag handlade schampo, balsam och hårfärg! Men neej inte blev det chokladbrun, den fanns inte? Jag börjar undra om det verkligen var chokladbrun jag hade sist? Men jo det var det nog. Hur som helst så tog jag guldbrun nu. Jag tror inte att det blivit någon stor skillnad men jag kommer inte märka det förrän imorgonbitti, håret är fortfarande blött nu och jag kommer inte orka föna det. Spännande.

Sen tog jag bussen till solbo där jag lämnade tillbaka filmen och sen kila till gymmet o sola. Jemfa jobbade idag igen så efter solningen blev det ännu mera tjatter:) Sen kila jag till busshållsplatsen och idag kom min papi och hämtade mig där, sicken tur jag har!

När jag kom hem tog jag tag i disken direkt. Och nu är det skinande rent i köket, det var iaf tills jag lagade middag. Sen dammsög jag direkt efter så nu kan jag slippa skämmas för hur det ser ut här. Iaf i några dagar.. Sen kom Miranda hit:) Så vi åt middag tillsammans innan mami kom ut och börja med mitt hår, då kolla M på barnprogram.

Nu ligger hon o sussar i sängen och jag sitter här i pyrren:) Ska försöka sova i tid eftersom jag öppnar imorgon! Sen efter jobbet ska jag gå till Helmers, till Sandra, och bli klippt. wiho! Då blir det nog en del tjatter igen. Höhö.

Sen är det ju typ fredag och då är jag leeeedig:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback