INGEN VANLIG DAG

För idag är det min 20 års dag =D Hurra hurra hurra!

Jag vaknade redan halv nio, snacka om jobbigt. Efter att jag legat och försökt somna om i nästan en halvtimme gav jag upp och hoppa in i duschen. Nu har jag klätt på mig också, men inte det jag ska ha ikväll.

Efter sminkningen kanske jag ska få mitt hår fixat av Sandra, om inte hon har bokning. Isf måste jag ta med mig allt till skärholmen! Klänningen, strumpbyxorna, skorna, sminket, parfymen, väskan, smyckena och? För då måste jag åka direkt från hårfixet till folkets för sen kommer ju gästerna nästan..

Vi får se, hon skulle höra av sig vid tio och berätta om hon var ledig eller inte. Om hon inte är det åker jag hem direkt efter sminkningen så byter jag om och fixar håret enkelt själv. Sen får papi hämta upp mig hursomhelst:)

Jag ska snart väcka Andreas för vi måste åka om en timme iaf. Först skulle han tanka sen ska ju  jag gå på bolaget =D sen blir det sminkningen, och helst ska vi hinna kolla på skjorta åt honom innan den också. Snacka om en rolig dag!

Nej nu ska jag kila in till mami o papi, dem ringde o sjöng för mig för en stund sen:) Mamsen ville låna något att ha på sig ikväll utav mig så jag ska lämna tre alternativ, vilken tur hon har som har mig alltså. Moaha.

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är ELINS 20ÅRS DAG
HURRA HURRA HURRA!

grattis till mig själv ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

GRAAATTIIISSS :D Ses senare ;)

Postat av: johanna

Grattis :D:D:D

2008-01-26 @ 13:17:49
Postat av: Moa

GRATTIS :D

2008-01-26 @ 14:58:56
URL: http://gunke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback