Jävla kaos

Jag har velat gå hem nästintill hela jävla dagen. Dagen började bra, gick upp med min älskling:) Men sen när jag väl kom in på avdelningen så började skiten.. Jörgen ringde o berätta hur synd det var om honom (ja det är det alltid) och om att han blir borta hela veckan ut och kanske en längre tid.. JAG ORKAR INTE!!! Sen när vi väl kan ha vår rast efter lunch o vila (som jag tog själv) och jag kommit tillbaka från min kanske 33 minuter långa, tre minter för lång vart den, är Veronica borta i 50 minuter på sin fasst hon är ytterst medveten om att jag är ensam med 12 barn, eftersom dem fem som sov vaknade! DET ÄR INTE OKEJ!!

En helvetes jävla pissdag har det varit rent ut sagt. Jag är så trött på jobbet nu att jag knappt vill gå dit alls. Jag vill sluta. Bara säga upp mig! Haha, ja men så jävla trött är jag. Nu ska jag ju självklart inte göra det för dåliga dagar kan alla ha men det här är inte en engångshändelse heller så att.. Mitt kontrakt går ut sista juni och jag ska göra allt för att få något helt annat jobb. Jag vill inte fortsätta här. Det är ju inte bara det här, alla tanter är som små fjortisar som snackar skit om varandra hela jävla tiden, överallt. Jag blir fan knäpp av allt skitsnack jag får höra!

TILL ANNAT; Kom iväg tio i fyra, då följde jag snällt med min mamma till centrum där hon skulle hämta medicin för sina ögon. Sen kolla vi på hårfärg men jag hitta ingen chokladbrun så jag får titta sen.. Ska ändå inte göra det förrän måndag kanske, så det inte hinner blekas något;) Bokade in klipptid på torsdag (24) kl 15 så jag slipper stressa på fredagen med det.

Nu sitter jag här hemma, har packat ihop kläder eftersom att jag ska sova hos Andreas. Men innan jag ska dit ska pappa komma hem med sylt åt mig. Haha. A tog med sig min utan att tala om det så nu när jag skulle äta resten av pannkakorna som blev kvar så fanns ingen sylt:( När jag ätit klart kör papi ner mig till gymmet så jag kan sola! Äntligen. Sen går jag hem till älski därifrån, om inte han tajmar mig på vägen från jobbet:)

Imorgon slutar jag 15, då ska jag gå direkt hem och vila. 17.00 ska jag vara i skolan för att ha APT, äckelmöte. Men det är ju obligatoriskt så vad ska jag göra. Bli sjuk vill jag inte så jag får pallra mig dit och sitta där i tre timmar? Blä. Sen ska jag gå hem med mami och bara sova antar jag.

Ska hämta mitt paket från ellos imorgon på förmiddagen eller på rasten:) Det kanske händer att jag fotograferar det jag beställt och lägger upp här, om jag har riktigt tråkigt;)

Hejsvejs

10 dagar kvar nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback