Jobbiga hals

Vid fem kom mamsen o papsen hem och plockade upp mig. Vi åkte vidare till donken där vi åt vår middag och sen åkte vi vidare igen till visningen. Jag ville knappt kolla bara för att jag vill-så-jättegärna-flytta. För gärna. Den här lägenheten var ju så mycket finare & fräschare än den andra, den här var ju "nybyggd". Men jag tycker ändå bättre om den andra för där får man ju chansen att göra om allt själv precis som man vill!

Inte för att jag lär få den chansen vilket som men jag önskar och drömmer fortfarande..

Nu sitter jag här i soffan, mamma är ju där inne och tar hand om tvätten, höhö:) Jag ska kila in snart och hämta ut mitt så jag kan bädda klart i min säng. Sen ska jag faktiskt inte göra så mycket mer än att vila framför teven.. Jag ska ju jobba imorgon igen så jag behöver vila halsen ordentligt!

Nej nu är det mera tvdags. Heej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback