Kors i taket

Det här är stort, grymt stort! Jag, Elin, tog precis en ipren! Jaaa jag gjorde det. Och det kändes inte alls konstigt! Nej jag är inte dum i huvudet men jag tar (i stort sett) aldrig tabletter mot värk, feber eller liknande.

Jag står inte ut med huvudvärken, det känns som att hela huvudet är på väg av.. Jag mår illa av värken så jag gick till skåpet och tog ut en ipren som jag sen svalde lätt som en plätt. Dock så har jag fortfarande lika jävla ont i huvudet. Hur lång tid tar det innan en tablett värker? jag har ingen aning om sånt.

Kikade över min beställning från h&m också, en sak tog jag bort. En sak. Den andra beställningen från ellos kan jag inte ta bort något. Nope. Mami kommer dö när hon ser räkningen! Aja, det går nog över.. Hah.

Nu kommer A jättesnart så jag ska lägga mig ner tills dess. Ciaaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback