Löning = shopping (och räkningar)

Min klocka ringde 8.00 imorse, jag kom upp ur sängen som jag sovit hur länge som helst:) Nu sitter jag på soffan heeelt färdig. Bussen går inte förrän 9.24 dock, där ska jag även möta Melissa o Miranda som ska göra mig sällskap:) Men jag har en sak kvar att göra innan jag går. Jag måste ta reda på hur jag tar mig från skärholmen till nagelstället, antar att jag får ta tunnelbanan till hallunda c och sen gå hela jävla vägen..

Jag har precis betalat mina räkningar. Det suger! Iofs har jag bara hyra och mobil men det går ju pengar bara där.. Jag vet ju att jag får, och har redan fått, pengar i födelsedagspresent men dem ska jag be brorsan sätta undan åt mig så jag inte kommer åt dem, för dem ska gå till en systemkamera! Då måste jag även spara själv också.

Idag ska jag inviga min nya fina skinnjacka:) Det blir för varmt med peakdunisen i skärholmen! Dessutom ska jag ju i princip inte vara ute så jag ska nog klara mig galant med skinnjackan, plus att jag har en riktig kofta under. Den lär jag få ta av mig i skäris om jag inte vill bli för varm. Höhö.

Jag har till och med gått så långt att jag tänkt lägga upp en bild här på bloggen på hela mig sen när jag kommit hem igen:) Woohooe. Men det får vi se hur det blir när vi väl är där..

Efter nageltiden ska jag ta mig till citygross där mami redan är förmodligen. Vi ska köpa allt inför imorgon och sen kommer antingen papps eller Andreas o hämtar oss där. Sen ikväll blir det en tripp till folkets och fixa med borden och dukningen och allt sånt enkelt man kan göra redan ikväll:)

Ha en bra dag allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback