Mobilt bredband

Nu har jag installerat mitt mobila bredband, och hittills funkar det bara bra:) Nu ska förmodligen mami och papi säga upp sitt bredband, och hemtelefonen, så dem också kan ha ett sånt här.

Vi har varit på ikea nu idag och handlat golv som ska läggas på övervåningen i stora huset. Mäklaren (som var här för någon månad sen och värdera) hade sagt att det borde läggas nytt golv och målas om i de två rummen där uppe för att "höja värdet". Så nu har vi inhandlat golv som ska läggas över hela övervåningen, i mamis och papis rum också fasst det inte behövdes. Sen ska vi måla om i de två andra sovrummen. Då är det som skulle göras på övervåningen klart.

Allting är verkligen på G nu. Jag hoppas att det går så snabbt som vi önskar, jag ska försöka kolla hyreslägenheter också så att jag kan flytta så fort som möjligt sen när huset väl är sålt och sådär så kan man börja leta bostadsrätt åt mig igen:)

Hur som helst så är flyttplanerna igång fullt nu, målningen ska börjas idag efter att vi rensat ut ifrån något rum, vi har till och med köpt flyttlådor redan. Haha. Men först av allt ska vi ner till ishuset och kolla på när Andreas spelar och efter matchen blir det raka vägen hem för att börja med maten och sätta igång.. A ska börja måla och brorsan ska förmodligen hjälpa till, jag får väl se om jag kan vara till någon hjälp förutom att göra middagen;)

Nu ska jag försöka göra något nyttigt innan vi åker till hockeyn. Bye

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ett tips när du ska flytta är att gå in på Bananlada.com och se om någon där du bor har några flyttkartonger eller bananlådor som du kan få/köpa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback