Möte och konferens

Mötet gick okej, gissa vad det första jag ser när jag kommer in i aulan är?! GODIS! Tre svinstora skålar fulla med lösgodis. Vaddå Elin? Haha. Men jag höll mig faktiskt i styr, tanterna var värre än mig helt otroligt nog..

Fick reda på att vi ska till Bommesvik i början av Juni, då jobbar jag ju fortfarande kvar, och sova där en natt. Dem sa att man får bestämma om man vill sova med någon eller om man vill sova själv i ett rum. Sällskapssjuk som jag är vill jag ju absolut inte sova själv! Noway. Jag måste ragga company, och jag är ju allra jävla yngst och minst. Fast Daniella är bara två år äldre och henne har jag känt sen barnsben. Frågan är bara om hon är ledig? Haha. Tror hon o Nicole ska bo tillsammans. Hmmm.. Det är ett tag dit men jag vill planera, i nödfall och endast nödfall hamnar jag väl i mammas rum! HAHA. Kan ju hoppas att det inte blir så..

Mami och jag sällskapade hem och när jag slängde ur mig att jag absolut inte ville bo med henne där så fick hon för sig att smälla till mgi så jag åkte ner på vägen, alltså ståendes men ner för trottoaren, och på fotbollsplanen hade ett lag grabbar i min ålder om inte äldre självklart träning just då och kunde inte undgå att höra mig.. Självklart riktades alla blickar på mig, tur att det var mörkt:)

Jag ska snart hoppa i säng, bara borsta tänderna först. Börjar 7.30 imorgon så lite sovmorgon får jag! Sen att jag slutar 13 är grymt skönt! Äntligen helg.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag tycker du ska testa Sketchcast!
Lite kul faktiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback