Ont, det gör ont

Sen igårkväll när vi satt på bion har jag haft sjukt ont i min hals. Jag kan varken skratta eller prata utan att jag får ännu mer ont, jag kan knappt svälja överhuvudtaget! Det är jävligt illa. Men när vi var på närakuten ikväll så visade det ingen halsfluss. Jävligt kul, nu ska jag alltså gå runt med det här och få känna mig som att någon kväver mig, knappt kunna svälja ner något överhuvudtaget, inte prata speciellt högt osv. Det är fan inte okej!

Vi såg Bee movie och den var jättekul:) Självklart tog vi den med engelskt tal, det är ju aldrig lika bra med dubbat! Innan bion gick jag, Camilla och Micke och åt. Jag o M tog kinamat och C tog från grekiska kolgrillen! Det var supersmarrigt! Sen strosa vi bara omkring och väntade på att bion skulle börja och att Andreas skulle komma, han var på träning innan.

Det var sjukt segt att komma upp imorse! Förmodligen tack vare att man haft semester i över två veckor men också för att jag absolut inte kunde somna igår, jag låg bara och tänkte o tänkte o tänkte.. Jag vill så gärna ha den där lägenheten! När jag till slut somnade så sov jag inte alls bra med tanke på halsen och sen tog A ovanligt mkt plats i natt, haha.

Jobbet var i sin ordning, förutom att vi endast hade 7 barn! Superskönt med tanke på min hals och att man varit långledig.. Lite segt att stänga dock, men det klarade jag som vanligt utan problem. Precis när jag kom upp till vägen på väg hem så kom Andreas i bilen så jag hoppade självklart in:) En härlig surprise.

Jag plockade och städade mest medans vi var här och sen hann jag duscha innan vi skulle till närakuten. På vägen hem stannade vi på willys så jag kunde köpa halstabletter och mami skulle ha lite skit. Och nu sitter jag i min soffa, har precis ätit lite mat (det som gick i) och knaprar halstabletter. Jag vill inte ta alvedon!! Men jag antar att jag måste om det känns såhär när jag ska sova också.. Och om jag ska palla jobbet.. Idiothals!

Efter jobbet imorgon hämtar papi mig och mami så ska vi på en till visning:) Fast jag vill bara ha den där! Samma mäklare imorgon iaf och han tyckte att vi skulle komma. Sen sätter nog budgivningen på den där igång imorgon så det blir spännande:) Fast jag har helt ställt in mig på att det är kört så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback