Renoveringen och hemmatråk

Igår stog jag för middagen, gissa vad det blev? Haha, fläskfilé pommes crisscuts (?), bea och sallad:) Jag marinerade till och med köttet helt själv, för första gången i mitt liv! Det ni. Smakade grymt bra!

Sen satte dem igång med att riva tapeter i rummen, innan det var dags för middagen så rensade vi ut allt och packade ner i flyttkartonger. Så det blev ingen hockey för oss igår, nej vi var tvugna att köra på hemma istället. Och idag har dem/vi fortsatt, så i helgen som kommer lär det vara dags att lägga golvet:) Värsting.

Jag o Andreas åkte o slängde allt som vi rensat bort idag på återvinnings centralen och sen var vi och handlade middagen med Somayeh också. Det blev hemmagjord pizza idag, smarrigt.

Nu är jag hemma hos A. Vi kom typ precis hit, han orkade inte jobba mer hos mig och ville hem och fixa istället så jag hängde med. Har precis fört över lite pengar för imorgon ska jag o Nettan ta tag i solandet igen:) Härligt. Vill åtminstone ha någon liten brun färg när 20års dagen är här!!

Vet inte vad som ska hittas på mer idag, blir väl bara ligga framför teven precis som vanligt. Funny. Skulle behöva åka o lämna inbjudan till C&M men det lär inte A palla. Appropå det så gick jag ut med dem jag hade hemma till "grannarna" idag, det var perfekt väder och jag ångrar nu att jag inte gick längre. Hur skönt som helst!

Nej nu ska jag försöka få oss att hitta på något.. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback