Så. himla. söt.

Haha, Tilda slår alla barn med hästlängder, hon är världens sötaste unge!!

I förrgår ringde Camilla mig och sa att Tilda skrek Leeelleeeee över hela ikea så dem fick hålla för munnen på henne så alla sluta kolla, HAAHA. Sen idag när jag kom in på dagis stog hon i hallen och sprang fram till mig direkt. Gav mig världens puss och sen visa hon mig för alla genom att skrika titta titta Leellee! Jag är såå stolt över att få vara en del av hennes liv <3

Hon och Miranda vart jätteglada över att se varandra :) Tilda sprang halva vägen hem och skrek titta jag piiinger! Miranda är van att åka vagn jämt så hon gick bara en pyttebit. När vi kommit hem och när dem ätit mellis som blev nyponsoppa och smörgås så fick dem varsin tablettask. Så. söta.

Jag satt i Tildas rum medans dem lekte där så ringde Andreas och bad mig kolla upp hans träningstid, så när jag gjort det hamna jag här.. Då fick Tilda syn på bilden och sa Lelle däää, va Deas? Så tog jag fram inlägget där jag har en gammal bild och då sa hon glatt däää Deas o Lelle! Så lipade hon med tungan precis som vi gör på bilden :D HAHA. sööötunge.

Nu blev det mycket om Tilda och det var ju inte meningen.. Men nu ska vi iaf vänta på att Camilla kommer hem, det gör hon om 40 minuter typ. Sen vet jag inte vad vi ska göra, tror att dem små tjejerna ska få bada:) Sen kommer Andreas o Micke lite senare och då ska vi allihop äta middag här, supermys.

Sen ska jag o Miranda hem till mig och Andreas träna. Vet inte om han kommer efter träningen.. Nej nu ska jag sluta, Tilda drar efter mitt öra (hon myser ju när hon pillar på örsnibben) och Miranda vill sitta i knät hon med, vilken tur att man har två knän.

Jag förstår inte hur man inte kan tycka om barn? Dem är ju bara bäst.

trevlig helg!

Idag är det den 18/1,
vilket såklart innebär att vi har varit vi i ett år och elva månader <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback