Seg segare segast!

Inatt hade jag en hemsk natt. Jag vaknade fem ggr om inte mer och sprang till toan, trodde att jag skulle spy och det hände till och med att jag så gott som svimmade där inne. Jag ville bara gråta och skrika men A låg ju och sov.

Imorse när han vaknade frågade han varför i helvete jag låg i fotändan och med halva kroppen på golvet? Jag orkade inte ens svara för att jag knappt sovit:( Men han fick veta det iaf och tyckte ju såklart att jag skulle sagt till honom men varför skulle jag det, jag klarade mig själv.

Så när min klocka ringde 10 var inte jag alls pigg utan jag stängde av den utan att ställa om den, det tyckte jag att jag var värd efter min natt. Jag vaknade halv tolv igen:) Var pigg och glad ett tag, sen blev det samma veva igen!

När jag kommit upp sen iaf och mådde bättre fick jag meddelande av Melissa (Mirandas mamma) och eftersom jag inte kände mig på partyhumör längre alls så åkte jag en stund senare ner för att hämta Miranda! Så nu ligger hon i min säng och sover middag och jag sitter o degar framför teven och datorn.

Min fredagskväll ska jag alltså spendera framför teven, med henne:) Kanske händer att älskling dyker upp efter sin träning också men då är klockan redan halv tio. Annars blir det att sova själv också, förutom med M förståss.

nej om jag ska sega vidare nu då.. sen ringer väl min älskl snart också, när han slutat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback